Serwis
Zgłaszanie urządzeń do serwisu na naprawę gwarancyjną (RMA)
Przed wysłaniem sprzętu w ramach zwrotu lub reklamacji niezbędne jest wypełnienie formularza RMA, w którym należy opisać usterkę. Taka informacja znacznie przyspiesza diagnozowanie problemu, dzięki czemu szybciej zrealizujemy Twoje zgłoszenie.
W celu zgłoszenia reklamacji lub zwrotu prosimy o utworzenie nowego zgłoszenia w naszym << Systemie Serwisowym >>. Jeżeli nigdy nie korzystałeś z tego systemu musisz założyć w nim konto.
W przypadku napotkania jakiegokolwiek problemu umożliwiającego wykonanie zgłoszenia serwisowego prosimy o kontakt pod adresem serwis@cdr.pl lub telefonicznie +48 327505002. Nasi pracownicy pomogą ci sprawnie przeprowadzić ten proces.
Jeżeli chcesz żebyśmy wysłali kuriera po odbiór serwisu napisz e-mail na adres: serwis@cdr.pl. Wiadomość powinna zawierać wymiary i wagę paczki, miejsce odbioru oraz kontaktowy nr telefonu.
Po wysłaniu towaru należy w systemie, przy konkretnym zgłoszeniu, zaznaczyć, że produkt, lub produkty, został wysłany.
Od tego momentu będziemy oczekiwali na paczkę, a jej przyjęcie również potwierdzimy w systemie RMA.
Prosimy o oznaczenie kartonu napisem „serwis” lub „RMA” - inaczej paczka może zostać pominięta i nie przyjęta - oraz podanie numeru przynajmniej jednego z wysłanych zgłoszeń serwisowych.
Przed wysłaniem sprzętu w ramach zwrotu lub reklamacji niezbędne jest wypełnienie formularza RMA, w którym należy opisać usterkę. Taka informacja znacznie przyspiesza diagnozowanie problemu, dzięki czemu szybciej zrealizujemy Twoje zgłoszenie.
W celu zgłoszenia reklamacji lub zwrotu prosimy o utworzenie nowego zgłoszenia w naszym << Systemie Serwisowym >>. Jeżeli nigdy nie korzystałeś z tego systemu musisz założyć w nim konto.
W przypadku napotkania jakiegokolwiek problemu umożliwiającego wykonanie zgłoszenia serwisowego prosimy o kontakt pod adresem serwis@cdr.pl lub telefonicznie +48 327505002. Nasi pracownicy pomogą ci sprawnie przeprowadzić ten proces.
Jeżeli chcesz żebyśmy wysłali kuriera po odbiór serwisu napisz e-mail na adres: serwis@cdr.pl. Wiadomość powinna zawierać wymiary i wagę paczki, miejsce odbioru oraz kontaktowy nr telefonu.
Po wysłaniu towaru należy w systemie, przy konkretnym zgłoszeniu, zaznaczyć, że produkt, lub produkty, został wysłany.
Od tego momentu będziemy oczekiwali na paczkę, a jej przyjęcie również potwierdzimy w systemie RMA.
Prosimy o oznaczenie kartonu napisem „serwis” lub „RMA” - inaczej paczka może zostać pominięta i nie przyjęta - oraz podanie numeru przynajmniej jednego z wysłanych zgłoszeń serwisowych.
Czas naprawy gwarancyjnej (przez producenta)
Czas naprawy gwarancyjnej zależy w głównej mierze od producenta konkretnego sprzętu i nie mamy na to zbyt wielkiego wpływu. Zwykle naprawy gwarancyjne realizowane są maksymalnie do 2 tygodni. Składa się na to:
- sprawdzenie sprzętu na miejscu - 1 dzień
- oczekiwanie na wysyłkę zbiorczą do producenta - ok. 2 - 3 dni
- oczekiwanie na naprawę u producenta 3 dni
- oczekiwanie na wysyłkę zbiorczą od producenta - 1 tydzień
Wysyłka naprawionego sprzętu
O ile klient nie zażyczy sobie inaczej naprawiony sprzęt wysyłamy natychmiast po jego naprawie lub wymianie. Na życzenie klienta serwis odsyłamy wraz z kolejnym zamówieniem złożonym w naszym sklepie.
Dziękujemy za wybranie naszej firmy!